29 بهمن 1394
A1- مدیریت مدرسه ، ماموريت،چشم انداز، ارزش ها و اخلاقيات را ايجاد كرده، توسعه داده و خود به عنوان الگو عمل مي كنند.
B1- مدیریت مدرسه ، سيستم مديريت سازمان و عملكرد آن را تعريف، پايش، بازنگري و هدايت كرده و بهبود مي دهند.
C1- مدیریت مدرسه با ذي نفعان بيروني فعالانه در تعامل هستند.
D1- رهبران با همراهي كاركنان سازمان، فرهنگ تعالي را تقويت مي كنند.
E1- مدیریت مدرسه اطمينان مي يابند كه سازمان منعطف است و تغيير در آن به صورت اثربخش، مديريت مي شود.
F1- استراتژي و خط مشي هاي مبتني بر درك نيازها و انتظارات توأمان دانش آموزان، اولیا و محيط بيروني توسعه يافته، بازنگري و به روز مي شود.
A2- برنامه های کادر و معلمین، استراتژی سازمان را پشتیبانی می کند.
B2- دانش و قابلیت های کادر و معلمین توسعه می یابد.
C2- کادر و معلمین همسو شده،مشارکت داده شده و توانمند می شوند.
D2- کادر و معلمین در سراسر سازمان به طور اثر بخش ارتباط برقرار می کنند.
E2-کادر و معلمین تشویق، قدردانی و مراقبت می شوند.
A3- شرکا و تامین کنندگان برای منافع پایدار مدیریت می شوند.
B3- منابع برای تضمین موفقیت پایدار مدیریت می شوند.
C3- تکنولوژی برای پشتیبانی از تحقق استراتژی، تصمیم گیری اثر بخش و ایجاد قابلیت سازمانی، مدیریت می شود.
A 4- فرایندها به منظور بهینه سازی ارزش برای دانش آموزان و اولیا، طراحی و مدیریت میشوند.
B4- فرایندها و خدمات به منظور خلق ارزش بهینه برای دانش آموزان توسعه می یابند.
C4- محصولات و خدمات به طور اثر بخش ترویج و مدیریت می شوند.
D4-روابط با دانش آموزان و اولیا مدیریت شده و ارتقا می یابد.
A5- برداشت ها
B5 – شاخص های عملکردی
A6 – برداشت ها
B6 – شاخص های عملکردی
A7 – برداشت ها
B7– شاخص های عملکردی
تعداد مشاهده (1417) نظرات (0)